mardi 29 avril 2014

Clodo Clown



Now don't you all start critising me: I'm a drunk... Sniff... I'm what they call in France where I live: a CLODO.... 
I live in the streets; wherever I can. Happens in other countries I was, hips, told.
I did little jobs in my life; honest. Even started of as a teacher.
Don't know what happened, just felt I was needed somewhere else.
Or I needed something else.
God Bless those kids though, they sure brought me JOY.
I did some plumming, and mountain climbing, and gee wow so many things...
You know I just couldn't find myself and didn't know where to turn too.
I hit the bottle.
Sniff. Hips.
Well ain't this a strange story: I of course ran out of jobs and respect.
Now I'm a Clown. Oh For Free!
Sometimes people give me the little something.
But you know what my greatest joy is?
I make 'em laugh!
I do my tricks, I play the kind fool I probably am, and u guys clap!
Thx people, thx so much.
Tomorrow or whenever I'll stop the bottle for the joy of us all.
MERCI








 Lisez mon histoire avant de me critiquer, SVP 
: je suis un alcolo... 
Sniff... Je suis ce qu'on appelle en France où je vis : un CLODO, un CLOCHARD.... 
Je vis dans les rues; partout où je peux. ça arrive dans d'autres pays m'as t'on dit.
J'ai fait pleins de petits jobs dans ma vie; honnête. Je fus même d'abord professeur.
Je sais pas trop ce qui c passé, j'me sentais, hips, nécessaire ailleurs.
J'avais besoin, envie de quelque chose d'autre.
Dieu bénit ces enfants car sûr qu'ils m'ont donné de la JOIE.
J'ai été bricoleur, plombier et guide en montagne et ouhlala tant d'autres boulots...

Tout de même je n'ai pas su ME trouver. 

J'ai tappé la bouteille.

                                   Sniff. Hips

Me suis bien sûr trouvé à court d'emplois et sans respect.

Pas si banale mon histoire! 

Maintenant je suis un Clown. Oh Gratuitement !
Parfois les gens me donnent un ti quelque chose.
Sachez quel ma plus grande joie c de les faire rire!l
Je les fais rire avec mes tours, mes gentils grimaces, un peu imbécile comme moi!

Je vous fais rire!

Demain j'arrête la bouteille.
Ou un autre jour.

MERCI
de m'aimer un peu... 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire